Blogger Layouts

my baby !

Saturday, May 21, 2011

:')

suke tak ? suke tak ? buat ema patah hati lagi ?? memang eima tak percaye dia lagi ! arghh .. bodoh nye ~ rasa nak maki pon ade ..eima rase macam budak bodoh-bodoh je sekarang ! rasa hati nak lempang "kau" je .. dengar lha sikit ! "kau" cakap "kau" banyak kena tipu , ex-ex lame "kau" curang .. blah lha ayat "kau" tu !! sekarang ni .. "kau" yang tipu aku ! celakacelaka .. sepatut nye blog ni bukan untuk eima memaki , tapi eima tak tahan ! :'( .. eima nak nangis .. banyak kali lha kena macam ni .. sampai hati korang kan >.< . eima saket hati ! tahu tak ?? bodoh lha ! HAHA :) , lelaki spicies "kau" nie memang "aku" anggap macam terdesak ! "kau" same je dengan ex "aku" yang lepas . time kaseh sesangat ! perjanjian aku dengan kau mulai hari nie BATAL ! kau pegi lha layan pompuan yang lagi perfect dari aku tu .. okeoke .. lepas nie eima single tau ! :') . babye

0 comments: