Blogger Layouts

my baby !

Monday, January 24, 2011

antare 2 ..

urgh !! .. nape ni ... tensyen nye aku .. aku mmg syg sume ... sume2 lha aq syg .. !! issh .. , kne pilih antre due .. mne boleh .. !! tapi .. , xtao lha nk ckp cmne .. lpaz satu .. satu yg jady .. fokus utama aq sekarang ny .. dekt exam PMR .. i'm single rite now .. but available .. cmne aq nk bgy jwpn dekt die ??!! die da mcm menaruh je .. kecian la dye .. bile maen sofbol .., mst die dtg jumpe akuh  ! hehe ..nk tao ta ? paan bgy pic dekt akuh .. pic tu .. dye tulis name aku ngan die at pasir .. kt laut kot time 2.. ouch .! romantik .. urm , ttibe aq tringt .., mnggu lepaz gadoh nan paan .. masing2 slah aku rase .. kami gadoh2 terus clash !! .. so pity .. :-( .. nseb baek ade yg tukang memujuk .. ! tq ye ngek n sygs akuh ! .. :-) .. then .., paan minx maaf .. sme lha jugk aku minx maaf .. klo tak .., ade yang ckap aq TERUK ! arghh .. ! kami janji .. lepaz pmr kami kple .. itu pon insyaALLAH boleh brtahan .. kalo tak .. kami boleh brkwan .. :-/ .. yg ni .. ade lagi 1 cite .. ! pergh .. bngng gile same mamat terdesak sorang ni .. ! BODOH lha koe ..! suke mendesak .. !! cube korang bayang kan .. korang x mnx pon topup kat die ... die trkedek2 .. topupkn korng ,, alkisahnye cmni .. aq kenal die dari skull rendh .. die dpt no ruma aku dari kwn akuh .. ! so .. dari skull rndh ,, smpai akuh skull mnengh ,, dye alek2 kol uma akuh ,, ! so .. , aq trpkse .. aq bgy lha no. ncet akuh at dye ..! jantan ni .. dye kol aku ,.. dye kte .. aq syg koe lha .. i2 lha .. ini lha .. ! aq kte aq xde topup .. dye pegi topup kn akuh wlopon aq da ckp TAKYAH .. ! maaf .., ini spesis BINGA ! maaf ye firdaus.. ! bile aku da x suke koe .. koe cube ugut akuh .., nk kol uma akuh . adoiaii .. ade lagi spesies bgini ?? .. okey2 ... abaikan yg itu .. ! now .., aku nk ckp .. adiah yg family aku nk bagy aku klo aq score PMR ..

*camera
*ncet
*pulau perhentian
*mp4
*800 .. 

haha ..! insyaallah akuh dpt .. k2 .. nk mndi ny .. bye2 sume .. syg korng lha ngek ..! syg si tut... gak .. ahaha .. nyampah ..!

0 comments: